Бухгалтерський аутсорсинг

Особливості бухгалтерської справи на завершальній стадії
функціонування підприємства

Що потрібно виконати в процесі ліквідації компанії?
Завершальна стадія функціонування будь-якого підприємства - це його ліквідація. Як
правило, виділяють величезну кількість причин, які можуть призвести до повної ліквідації
підприємства, але найпопулярнішою вважається саме банкрутство фірми. Засновники
юридичної особи або відповідного органу, який прийняв рішення про термінове закриття
того чи іншого підприємства, зобов'язані протягом декількох днів повідомити про дану
ситуацію в службу реєстру.

З урахуванням поданої заяви, в державному реєстрі з'являється новий запис, який свідчить
про те, що конкретне підприємство знаходиться в процесі ліквідації.
Що потрібно виконати в процесі ліквідації компанії?
У процесі розпаду фірми бухгалтерський відділ повинен скласти певний ліквідаційний баланс, під яким прийнято розуміти стан майна на момент точної дати припинення роботи фірми. Крім того, буде потрібно привести в порядок стан розрахунків, після того як ліквідаційний період буде закінчено.

Також, буде потрібно:
• виконати виплату всіх можливих кредитів;
• проводиться оцінка активів і всіх можливих зобов'язань;
• підраховуються всі доходи і витрати в призмі банкрутства компанії.

В результаті, бухгалтерський відділ повністю бере під свою відповідальність підрахунок точної суми грошових коштів, які необхідно сплатити відповідно до дати формування бухгалтерського звіту. Також, важливо враховувати і ринкову вартість.

У процесі протікання ліквідаційного періоду на підприємстві повинна бути в дії
спеціальна облікова політика, головна мета якої - гарантувати угруповання майна і всіх зобов'язань. Все це здійснюється відповідно до вимог кредиторів і встановленого порядку відповідно до закону.
Made on
Tilda