Бухгалтерський аутсорсинг

Підготовка документів для подачі в банк по оформленню кредиту

Установчі та фінансові документи
Як відомо, кожен з банків пред'являє певний список документів, які необхідні для
отримання кредиту конкретному підприємству або організації. Однак існує універсальний
набір, який включає в себе важливі папери для отримання грошової допомоги. Для
максимальної зручності всі документи поділені на певні категорії.

Підготовка установчої документації
Якщо мова йде про отримання кредиту в банку, де у підприємства є власний
розрахунковий рахунок, тоді можна уникнути процедури підготовки установчої
документації. Це пояснюється тим, що всі необхідні папери є у банку в юридичній справі.
В іншому випадку буде потрібно надати наступні копії документів: свідоцтво про
реєстрацію підприємства, ІПН, рішення про створення ТОВ, статут компанії і всі зміни до
нього, доручення про сплату статутного капіталу.
Фінансові та бухгалтерські звітності
Не менш важливою умовою при отриманні кредиту є аналіз бухгалтерської і фінансової звітності компанії, яку проводить, безпосередньо, сам кредитний менеджер.
Головні умови - це наявність:
1. Декларації, що свідчить про сплату ЄСВ. Це характерно для підприємств, що мають спрощену систему оподаткування.
2. Копії всіх платежів ЄСВ, копії чеків про сплату податків на прибуток фірми.

Більшість банків консервативно ставляться до фінансового стану своїх потенційних клієнтів: якщо бізнес «робочий», тоді декларації обов'язково повинні бути заповнені. Саме тому ідеальним варіантом вважається той випадок, коли бухгалтерський облік можна назвати повністю «білим».

Найбільш поширена причина відмови у видачі кредиту - збитковість підприємства або організації. Таким чином, бухгалтер повинен підготувати всі необхідні звіти про фінансовий стан суб'єкта економічної діяльності.
Made on
Tilda