Бухгалтерський аутсорсинг

Бухгалтерія ОСББ

Які звіти необхідно здавати?
ОСББ - це нове поняття, яке використовується в якості альтернативи до вже відомої
організації ЖЕК. Представлене об'єднання може функціонувати в двох можливих формах:
• в якості юридичної особи, яка має статус неприбуткової організації;
• юридичної особи без статусу неприбуткової організації.

Таким чином, незалежно від обраної форми, ОСББ точно також як і будь-яка інша
юридична особа зобов'язана здавати відповідні звіти в податкову службу.
Які звіти необхідно здавати?
Для ОСББ зі статусом неприбуткової організації представлений наступний пакет
документів:
1. Звіт про розподіл і застосуванні грошових коштів. У податкову службу даний звіт повинен надійти не пізніше 20-го числа.
2. Звіт про засоби для податків і зборів, які не були сплачені об'єднанням, через виписані податкові пільги. Подача документів здійснюється за 3, 6, 9 і 12 календарних місяців.
3. Звіт про суму доходу, який був нарахований платникам податків.
4. Подача декларації з податку на доходи фізичних осіб. Подача паперів відбувається щомісяця до 20-го числа.

Для ОСББ без відповідного статусу список документів включає в себе наступні позиції:
1. Своєчасна здача звіту по податковому розрахунку доходів, який був виписаний на користь платників податків. Подача документів здійснюється за кожен пройдений квартал.
2. Підготовка податкової декларації ПДВ. Подача відбувається до 20-го числа.
3. Підготовка та здача декларації, що свідчить про прибуток організації. Звітний період триває 40 днів.
4. Декларація про дохід фізичних осіб. Здати дані папери потрібно до 20-го числа.
Крім усього перерахованого вище, ОСББ повинно надавати фінансову звітність для проведення статистики. В результаті, визначаються фінансові результати діяльності даного об'єднання.

Made on
Tilda